ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΡΤΟΦΗ

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΜΕ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τρίτη, 10 Οκτωβρίου 2017

ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ

ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΙΤΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ
Εδώ θα βρείτε 5 διατροφικά εργαλεία σε excel για να φτιάξετε μία δίαιτα με υγιεινά, πλήρη και ισορροπημένα γεύματα. Μέσα στο αρχείο excel, συγκεκριμένα στην καρτέλα μπορείτε να υπολογίσετε τις ημερήσιες θερμιδικές σας ανάγκες και το ποσοστό του σωματικού σας λίπους, στην καρτέλα μπορείτε να κατανέμετε τα μακροθρεπτικά των θερμίδων αυτών, στην καρτέλα μπορείτε να επιλέξετε μέσα από ένα πίνακα διατροφικής αξίας τροφών τις τροφές που σας εξυπηρετούν για την δίαιτά σας, στην καρτέλα υπάρχει ένας πίνακας γλυκαιμικού φορτίου για να μπορείτε να επιλέγετε τροφές με μέτριο γλυκαιμικό φορτίο για τα γεύματά σας
και στην καρτέλα μπορείτε να βάλετε τις τροφές που επιλέξατε από τους προηγούμενους πίνακες μέσα σε 5 μικρότερους πίνακες που απαρτίζουν τα 5 γεύματα της ημέρας και σας δείχνουν το άρθρισμα των θερμίδων τους και όλων των μακροθρεπτικών τους και με ποσοστιαία αναλογία για κάθε γεύμα ξεχωριστά αλλά και σαν σύνολο ημέρας επί 7 ημέρες που έχει η εβδομάδα. Μπορείτε τέλος να τυπώσετε κάθε μέρα ξεχωριστά σε μία σελίδα Α4 και συνολικά σε 7 σελίδες για όλη την εβδομάδα. Κατεβάστε το αρχείο 5-DIET-TOOLS.xlsx από την σελίδα MY FILES και ακολουθήστε τις οδηγίες που δείχνει το παρακάτω βίντεο.




Προσοχή !!! Για να δείτε σωστά τα χρώματα και τα γραφήματα του παρακάτω φύλλου excel πρέπει να έχετε την τελευταία έκδοση του office 2016 ή το office 365. Εάν δεν έχετε την τελευταία έκδοση μπορείτε να ανεβάσετε το αρχείο στο excel online και να το επεξεργαστήτε εκεί.


1 σχόλιο:

  1. Να γνωρίζετε ότι οι όροι για το αδυνάτισμα είναι 2. Πρώτον η σωστή ισορροπημένη αναλογία των 3 μακροθρεπικών στοιχείων (πρωτεϊνών, υδατάνθράκων και λιπαρών) στα γεύματά μας και δεύτερον το μέτριο γλυκαιμικό φορτίο των γευμάτων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή !!! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το blog έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή κάποια θεραπεία, συμβουλέψου έναν διατροφολόγο ή έναν ιατρό ή άλλον ειδικό υγείας.
Google+