ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΡΤΟΦΗ

ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Κυριακή, 21 Μαΐου 2017

10 ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΛΑΘΗ

10 ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΛΑΘΗ
10 ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΛΑΘΗ
1. Μην κοιμάστε μετά το γεύμα. Όταν κοιμόμαστε, αμέσως μετά το γεύμα, αποτελεί μια από τις χειρότερες επιλογές. Είναι λογικό τότε, η λειτουργία του πεπτικού συστήματος να μην είναι το ίδιο αποδοτική. Και μπορεί τώρα να αποτελεί αγαπημένη σου συνήθεια, όμως να ξέρεις πως ενδεχομένως στο μέλλον θα αντιμετωπίσεις, εξαιτίας της, προβλήματα με το στομάχι σου.

2. Μην τρώτε πάρα πολύ γρήγορα. Κι όμως αυτή η συνήθεια σε παχαίνει, καθώς ο εγκέφαλός σου δεν προλαβαίνει να δώσει εντολή στο στομάχι πως έχεις χορτάσει. Χαλάρωσε πριν κάτσεις στο τραπέζι και βάλε καλά στο μυαλό σου πως πρέπει να μασάς αρκετές φορές την τροφή σου πριν την καταπιείς.
3. Μην ξεχνάτε να πίνετε αρκετό νερό. Ο οργανισμός πρέπει να είναι πάντα ενυδατωμένος, αλλιώς θα νιώθετε εξασθενημένοι και η όποια άσκηση θα σας φαίνεται βουνό. Καλό είναι να έχετε παντού μαζί σας ένα μπουκάλι νερό και ένα γεμάτο ποτήρι δίπλα σας όταν πέφτετε για ύπνο.
4. Μην απέχετε εντελώς από τα λιπαρά. Το λίπος συνήθως θεωρείται «κακή» λέξη όταν μιλάμε για την υγεία μας, αλλά στην πραγματικότητα το ανθρώπινο σώμα χρειάζεται ορισμένα καλά λιπαρά για να λειτουργήσει σωστά. Αν αφαιρέσετε τελείως την πρόσληψή τους από την καθημερινή σας διατροφή, ρισκάρετε να αποκτήσετε εύθραυστα νύχια, ξηρή επιδερμίδα και αραιά μαλλιά. Και, βέβαια, τίποτα από αυτά δεν παραπέμπουν σε νεανική εμφάνιση. Επιπλέον, με την πλήρη αποχή από τα λιπαρά, τα επίπεδα της ενυδάτωσης του οργανισμού σας ενδέχεται να πέσουν τραγικά, ακόμα κι αν πίνετε αρκετό νερό.
5. Μήν παραλείπετε εσκεμμένα κάποια γεύματα. Αν αφήνετε το στομάχι σας άδειο για πολλές ώρες δυσκολεύετε μετέπειτα τον οργανισμό σας να κοντρολάρει την όρεξή του. Αυτό τι σημαίνει; Θα ενδώσει με μεγαλύτερη ευκολία σε ένα πειρασμό και φυσικά θα κερδίσετε περισσότερες θερμίδες και λιπαρά από το να επιλέγατε στην... ώρα του ένα υγιεινό σνακ ή γεύμα.
6. Μην κάνετε ντούζ μετά το γεύμα. Μπορεί το ντους να είναι απόλυτα χαλαρωτικό μετά το γεύμα σας, όμως αποτελεί μέγιστο λάθος, καθώς την ώρα εκείνη το αίμα συγκεντρώνεται στο στομάχι, όπου γίνεται η πέψη. Από την άλλη, το νερό βελτιώνει τη ροή του αίματος σε όλο το σώμα σας, οπότε την ώρα που κάνετε ντους αλλάζετε ξαφνικά τις θερμοκρασίες του σώματός σας, «σοκάροντας» τον οργανισμό σας και απομακρύνετε τη συγκέντρωση του αίματος από το πεπτικό σας σύστημα.
7. Μην καπνίζετε μετά το γεύμα. Μπορεί να γνωρίζετε πως γενικά το κάπνισμα είναι επιβλαβές για την υγεία σας, όμως ήρθε η ώρα να μάθετε πως το να καπνίζετε αμέσως μετά το γεύμα σας δεν είναι απλά κακό, αλλά καταστροφικό. Οι ειδικοί επιβεβαιώνουν πως μόνο ένα τσιγάρο μετά το φαγητό σου ισοδυναμεί με 10, αφού το πεπτικό σας σύστημα επηρεάζεται από όλο σας το σώμα και η νικοτίνη μειώνει το οξυγόνο στο αίμα.
8. Μην πίνετε καφέ μετά το φαγητό. Ο καφές ή το τσάι μετά το φαγητό αποτελούν αγαπημένη συνήθεια πολλών ανθρώπων, όμως η καφεΐνη που περιέχουν μειώνει τη δράση του σιδήρου στον οργανισμό σου και κατ' επέκταση εμποδίζει την καλή πέψη. Ειδικότερα, μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δώσουν άτομα με αναιμία, όπου τα επίπεδα σιδήρου είναι πιο χαμηλά από το κανονικό.
9. Μην αποφεύγετε τα γαλακτοκομικά. Ερευνητές δηλώνουν πως ο οργανισμός καίει περισσότερο λίπος όταν λαμβάνει αρκετές ποσότητες ασβεστίου, ενώ αποθηκεύει περισσότερο λίπος εάν υπάρχει έλλειψη ασβεστίου. Μην αποφεύγετε τα γαλακτοκομικά προϊόντα, καθώς τα συμπληρώματα σιδήρου δεν έχουν ισάξια οφέλη για τον οργανισμό. Προτιμήστε τα γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά αντί να βγάλετε τα γαλακτοκομικά από τη ζωή σας.

10. Μην κάνετε εξπρές δίαιτες και ανισόρροπες. Για πολλούς από εμάς, η απώλεια έστω και λίγων κιλών μάς κάνει να φαινόμαστε νεότεροι και να αισθανόμαστε πιο υγιείς. Ωστόσο, η επιλογή μιας «πολλά υποσχόμενης» δίαιτας, η οποία είναι δύσκολο να τηρηθεί και προκαλεί απότομη αυξομείωση βάρους, είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει αρνητικά το μεταβολισμό σας, με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να χάσετε κιλά. Επιπλέον, τέτοιου τύπου δίαιτες κάνουν το δέρμα σας να χάνει την ελαστικότητά του και να δείχνει αφυδατωμένο και καθόλου νεανικό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή !!! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το blog έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή κάποια θεραπεία, συμβουλέψου έναν διατροφολόγο ή έναν ιατρό ή άλλον ειδικό υγείας.
Google+