ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Κυριακή, 6 Ιουλίου 2014

ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΩ ΦΥΣΙΚΟ ΚΟΛΛΑΓΟΝΟ ΚΑΙ ΟΥΑΛΟΥΡΟΝΙΚΟ

ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΩ ΦΥΣΙΚΟ ΚΟΛΛΑΓΟΝΟ ΚΑΙ ΟΥΑΛΟΥΡΟΝΙΚΟ.
ΚΟΛΛΑΓΟΝΟ
Δεν είναι προτιμότερο να αξιοποιούμε φυσικά προϊόντα τα οποία ουσιαστικά έχουν μηδενική χρηματική αξία, από το να αγοράζουμε πανάκριβα προϊόντα τα οποία, ενδεχομένως, δεν έχουν το σωστό αποτέλεσμα;

Τα συνηθισμένα προϊόντα που πωλούντα στα ράφια, δεν ανταποκρίνονται όλα, πραγματικά, σε αυτό που διαφημίζουν, για τον απλούστατο λόγο ότι ο οργανισμός μεταβολίζει το προϊόν, όπως ό,τι άλλο τρώμε. Έτσι, είναι απλά μία ακόμα πρωτείνη, η οποία δεν προσφέρει αυτά για τα οποία πωλείται.


Για να ενισχύσουμε το κολλαγόνο πρέπει να δώσουμε τροφή στους ινοβλάστες οπότε θα σχηματιστεί η παραγωγή υαλουρονικού.

Μπορούμε, λοιπόν, να προσφέρουμε εμείς την τροφή στους ινοβλάστες μας.

Παραγγέλνουμε από τον χασάπη μας καθαρισμένα μοσχαρίσια κόκκαλα από τον χασάπη, με το μεδούλι, ενδεχομένως κομμένα σε κομμάτια.

Τα βάζουμε σε μία κατσαρόλα και τα σκεπάζουμε με νερό.
Ρίχνουμε μία κουταλιά του γλυκού αλάτι.
Τα αφήνουμε για 8 ώρες να σιγοβράσουν.
Συμπληρώνουμε με νερό όταν χρειάζεται.
Μετά, στραγγίζουμε και κρατάμε τον ζωμό.
Όταν κρυώσει τοποθετούμε τον ζωμό στο ψυγείο.
Πίνουμε ένα ποτήρι καθημερινά.

Επιπλέον μπορούμε να αξιοποιήσουμε τσόφλια αυγών τα οποία περιέχουν 95% ασβέστιο και άλλα συστατικά που χρειάζεταο ο οργανισμός.

Σπάμε τα αυγά.
Τα αδειάζουμε από τον κροκό και το ασπράδι. Δεν πετάμε την μεμβράνη.
Τα γυρίζουμε ανάποδα να στραγγίξουν ως το βράδυ.
Τα βράζουμε για απολύμανση δέκα λεπτά.
Τα αφήνουμε να στεγνώσουν καλά.
Την άλλη μέρα τα βάζουμε στο φούρνο για δέκα λεπτά.
Παίρνουμε τα τσόφλια και τα θρυματίζουμε στο μούλτι τόσο ώστε να γίνουν πούδρα.

Βάζουμε μισό ποτήρι ζωμό με λίγο λεμόνι και μία κουταλιά του γλυκού πούδρας-τσόφλια.

Είναι σημαντική η προσφορά του μείγματος κυρίως για εγγύους και θηλάζουσες μητέρες, αλλά και για όσους έχουν προβλήματα οστεοαρθρίτιδας, αρθρίτιδας κλπ.


3 σχόλια:

  1. Καλημέρα. Γνωρίζουμε ότι οι σούπες κρέατος, κοτόπουλου, ψαριού αυξάνει το ουρικό οξύ και πρέπει πάσει θυσία να αποφεύγονται. Αν βράσουμε κόκαλα απο μοσχάρι δεν είναι το ίδιο με σουπα κρέατος και κατα συνέπεια την αύξηση του ουρικού οξέος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχουν όλα τα είδη κρέατος τα ίδια υψηλά ποσοστα πουρινών. Οι σούπες με κόκαλα δεν είναι το ίδιο με τις σούπες με ολόηκληρα κομάτια κρέατος (μαζί με το λίπος). Και ένας υγιής οργανισμός μπορεί να αποβάλει την περισεία ουρικού οξέος χωρίς πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκανα το σχόλιο επειδή η ανάγκη λήψης κολλαγόνου αφορά κυρίως άτομα μεγάλης ηλικίας με προβληματα υγείας.
    Θα πρέπει λοιπόν τα κόκκαλα να είναι καθαρά απο κρέας και λίπος.
    Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή !!! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το blog έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή κάποια θεραπεία, συμβουλέψου έναν διατροφολόφο ή έναν ιατρό ή άλλον ειδικό υγείας.
Google+