ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΡΤΟΦΗ

ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016

ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ

ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΑ ΓΕΥΜΑΤΑ
ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ
Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζονται 4 ανισόρροπα γεύματα και 4 ισορροπημένα γεύματα και εξηγούνται τα μειονεκτήματα των ανισόρροπων γευμάτων και τα πλεονεκτήκατα των ισορροπημένων γευμάτων. Θα παρατηρήσετε ότι τα παρακάτω ανισόρροπα γεύματα είναι μικρού όγκου, υπερβάλουν σε κάποιο ή κάποια από τα 3 μακροθρεπτικά, έχουν υψηλό γλυκαιμικό φορτίο, είναι υψηλοθερμιδικά, και ταυτόχρονα όξινα, γιατί είτε περιέχουν πολλούς και επεξεργασμένους υδατάνθρακες, είτε γιατί έχουν ψηθεί, είτε γιατί απουσιάζει η σαλάτα και το φρούτο, είτε και για όλους αυτούς τους λόγους μαζί.
Μετά από τέτοια γεύματα είναι αναπόφευκτη η ορμονική ανισορροπία, η σύντομη ορμονική πείνα, η οξείδωση, η γλυκοζηλίωση και οι φλεγμονές. Ενώ τα ισοροπημένα γεύματα που θα δείτε στο βίντεο είναι μεγάλου όγκου, κανονικών θερμίδων, με όλα τα μακροθρεπτικά να ισορροπούν με μία ελαφρά υπεροχή 10% των υδατανθράκων, με μέτριο γλυκαιμικό φορτίο, με συνοδεία σαλάτας, ωμού ελαιόλαδου και φρούτου που προσφέρουν πολλές φυτικές ίνες και αντισταθμίζουν και με το παραπάνω την ελαφρά οξήτητα των μαγειρεμένων πρωτεϊνών μετατρέποντας το όλο γεύμα σε αλκαλικό. Επίσης μετά από τέτοια γεύματα θα νιώθουμε χορτάτοι για 5 ώρες με πλήρη ορμονική ισορροπία και θα έχουμε αρχίσει μία υγιεινή διατροφή που θα είναι ταυτόχρονα, αντιοξειδωτική, αντιδιαβητική, αντικαρκινική, αντιυπερτασική, αντιαρρυθμική, αντικαταθλιπτική και φυσικά αντιφλεγμονώδης.

2 σχόλια:

  1. Μιά ερώτηση, στις ισορροπημένες διατροφικές συμβουλές αναφέρεται ότι κάποιοι συνδυασμοί είναι απαράδεκτοι, όπως πρωτεϊνες και υδατάνθρακες ή γεύματα και φρούτα ή γλυκά. Ισχύει αυτό; και αν ναι πως αναφέρετε στο βίντεο με τα παραδείγματα ισορροπημένο γεύμα με πεπόνι στο τέλος; Για το οποίο λέγεται ότι τρώγεται μόνο του όπως και το καρπούζι γιατί δεν ταιριάζει διατροφικά με τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχουν απαράδεκτοι συνδιασμοί μακροθρεπτικών (Πρωτεϊνών, Υδατανθράκων, Λιπαρών).Υπάρχουν όμως απαράδεκτες αναλογίες μακροθρεπτικών όπως 700 θερμίδες απο φρούτα σκέτα, ή 1000 θερμίδες απο ταχίνι σκέτο ή 700 θερμίδες απο ασπράδια μόνο. Ολα αυτά είναι ακραία και μετακινούν τις ορμόνες άνω κάτω και μας οδηγούν στην ασθένεια. Τα πάντα πρέπει να τρώμε μαζί και τίποτα μόνο του αν θέλουμε να πετύχουμε ορμονική ισορροπία, αλλιώς και θέλουμε να φάμε σκέτα φρούτα σε ποσότητα γεύματος θα χρειαστούμε μετά ασκηση για να μήν ζημιωθούμε ορμονικά το όφελος της ισορροπίας όμως θα το χάσουμε. Τα φρούτα και τα γλυκά πάνε στο τέλος του γεύματος γιατι έχουμε φάει κάποια ποσότητα πρωτείνης και λίπους και είναι ευκαιρία να τα φάμε αμέσως μετά έτσι ώστε η πρωτείνη και το λίπος που έχουμε φάει να φρενάρουν την άνοδο της ινσουλίνης στο αίμα και κατ' επέκταση την συσώρευση λίπους στο σώμα μας.

      Διαγραφή

Προσοχή !!! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το blog έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή κάποια θεραπεία, συμβουλέψου έναν διατροφολόφο ή έναν ιατρό ή άλλον ειδικό υγείας.
Google+