ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΡΤΟΦΗ

ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014

20 ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΥΣΙΠΟΝΑ

ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΥΣΙΠΟΝΑ
20 ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΥΣΙΠΟΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΑΣ.
Τα καλύτερα φάρμακα μας τα προσφέρει απλόχερα η φύση, είτε μιλάμε για φυσική άμυνα του οργανισμού και θεραπεία, είτε για παυσίπονα. Ας δούμε πως μπορούμε να απαλλαγούμε από διάφορους πόνους, χωρίς φάρμακα αλλά με συστατικά που βρίσκουμε στην κουζίνα μας.

Τα 7 βασικά.
Σκόρδο : Στον αρχαίο κόσμο, το σκόρδο έπαιζε πρωταγωνιστικό ρόλο ως παυσίπονο. Κόψτε μια σκελίδα σκόρδο και ζεστάνετε την σε μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και απλώστε το στις αρθρώσεις που πονούν - θα νιώσετε τεράστια ανακούφιση και από αρθριτικούς πόνους. Άλλο αρκετά δημοφιλές γιατροσόφι με σκόρδο είναι για την ανακούφιση από τον πονόδοντο. Λιώστε 3 σκελίδες σκόρδο με μια πρέζα αλάτι και απλώστε στο δόντι που πονάει, για γρήγορη ανακούφιση.

Γαρίφαλo : Ένας δοκιμασμένος σύμμαχος σας ενάντια πονόδοντο. Ταμπονάρετε λίγο έλαιο γαρίφαλου με μια μπατονέτα στο δόντι που πονάει -λειτουργεί σαν μαγικό.

Μηλόξιδο : Για ανακούφιση από την καούρα, ανακατέψτε 1 κουταλιά της σούπας μηλόξιδο σε 1 φλιτζάνι νερό και πιείτε το αργά. Επειδή το μηλόξυδο είναι αλκαλικό, έχει μια συνολική επίδραση αλκαλοποίησης στο σώμα, το οποίο χρειάζονται οι περισσότεροι άνθρωποι λόγω του σύγχρονου τρόπου διατροφής, που περιέχει πολλά οξέα.

Βατόμουρα blueberries : Οι έρευνες δείχνουν ότι 1 φλιτζάνι βατόμουρα μπορεί να καταπολεμήσει έως και 60% των λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος. Το μυστικό όπλο εδώ είναι τα αντιοξειδωτικά, τα οποία σκοτώνουν τις ελεύθερες ρίζες που ερεθίζουν τη βλεννογόνο του πεπτικού. Έτσι, τρώγοντας βατόμουρα μπορείτε να απαλλαχτείτε από πεπτικά έλκη, δυσπεψία και λοιμώξεις της ουροδόχου κύστης.

Σταφύλια : Μια ερευνητική μελέτη του Ohio University, δείχνει ότι τρώγοντας ένα φλιτζάνι σταφύλια καθημερινά, σας ανακουφίζει από τους πόνους στην πλάτη. Αυτό συμβαίνει γιατί τα σταφύλια περιέχουν θρεπτικά συστατικά που αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος στο κάτω μέρος της πλάτης, το οποίο με τη σειρά του ανακουφίζει τον πόνο.

Ανανάς : Η βρομελίνη που περιέχεται στον ανανά, καταπραΰνει την φουσκωμένη κοιλιά και την αίσθηση βάρους. Επίσης, βελτιώνει την κυκλοφορία, σταματώντας κράμπες, καταπολεμά τις φλεγμονές και καθαρίζει το σώμα από τις φλεγμονώδεις ενώσεις, που συμβάλλουν στην αρθρίτιδα.

Βρώμη : Ανακουφίζει από τις κράμπες της περιόδου και πόνους από ενδομητρίωση. Η βρώμη είναι πλούσια πηγή μαγνησίου, που μειώνει κράμπες κάθε είδους . Είναι επίσης μια από τις καλύτερες πηγές ψευδαργύρου για τις γυναίκες που υποφέρουν από επώδυνες περιόδους. Δεν περιέχει γλουτένη!

...και άλλα 13
Ginger. προσθέστε στο 1-2 κουταλάκια του γλυκού ημερησίως στη διατροφή σας, αν έχετε πόνους στους μυς.

Κεράσια. Πόνοι στις αρθρώσεις, πονοκέφαλοι - 1 μπολ την ημέρα

Λιπαρά ψάρια. (σολομός, τόνος, σαρδέλες, πέστροφα, σκουμπρί, ρέγγα ). Εντερικές φλεγμονές - 500 γρ. την εβδομάδα.

Γιαούρτι. Προεµµηνορρυσιακό σύνδρομο - 2 φλιτζάνια την ημέρα.

Κουρκουμάς. χρόνιοι πόνοι - 1/4 κουταλάκι του γλυκού ημερησίως.

Αλάτι. Ζεστά ποδόλουτρα για τα νύχια μεγαλώνουν προς τα μέσα - 1 κουταλάκι του γλυκού ανά φλιτζάνι νερό - 20 λεπτά, δύο φορές την ημέρα.

Μέντα. Προσθέστε μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο στο μπάνιο, για πόνο στους μυς.

Νερό. Πόνοι τραυματισμού, βοηθά να απαλύνει τον πόνο προκαλώντας την έκκριση ισταμίνης - 8 ποτήρια ημερησίως.

Αγριοράπανα. Κολπικοί πόνοι - 1 κουταλάκι του γλυκού δύο φορές ημερησίως.

Μέλι. Τοπική εφαρμογή 4 φορές ημερησίως για έρπη και πληγές ελκών.

Λιναρόσπορος. Πόνοι στο στήθος - 3 κουταλιές της σούπας ημερησίως - οι σπόροι πρέπει να είναι σπασμένοι, αλλιώς απλά θα διαπεράσουν ολόκληρο το πεπτικό μας σύστημα, χωρίς να απορροφήσουμε τα θρεπτικά συστατικά τους.

Καφές. ημικρανίες -η καφεΐνη βοηθάει το στομάχι να απορροφήσει τα παυσίπονα, καλύτερα

Χυμός τομάτας. κράμπες στα πόδια - χυμός τομάτας είναι πλούσια σε κάλιο - 300γρ ημερησίως.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή !!! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το blog έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή κάποια θεραπεία, συμβουλέψου έναν διατροφολόφο ή έναν ιατρό ή άλλον ειδικό υγείας.
Google+