ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΥΜΩΜΕΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΥΜΩΜΕΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ.
ΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΖΥΜΩΣΗ
Οι ζυμωμένες τροφές αποτελούν το επόμενο βήμα σε όσους ακολουθούν καιρό μια σωστή διατροφή, έχουν αποκαταστήσει μια καλή λειτουργία στο έντερο και έχουν απαλλαχθεί σε μεγάλο βαθμό από τους μικροοργανισμούς που τρέφονται με σάκχαρα. Την ίδια στιγμή έρχεται μια περίοδος ειδικά αν κάποιος είναι ωμοφάγος για αρκετά χρόνια και πάνω από τα 35-40 που για να συνεχίσει να βλέπει οφέλη στην υγεία του θα πρέπει να μειώσει σημαντικά το αριθμό των θερμίδων που καταναλώνει. Για να μπορέσει όμως να εφαρμόσει κάτι τέτοιο με επιτυχία θα πρέπει να αυξήσει την ποιότητα των τροφών που καταναλώνει.
Με το να εντάξουμε καθημερινά τις ζυμωμένες τροφές στο διαιτολόγια μας μπορούμε να ελαττώσουμε σημαντικά τη ποσότητα τροφής χωρίς να στερούμαστε θρεπτικά συστατικά λόγο της μεγάλης διατροφικής αξίας τους και της ιδιότητας τους να βοηθούν σε μεγάλο βαθμό τη πέψη, τη διάσπαση και την αφομοίωση των τροφών.

Τα οφελη απο τα ζυμωμένα λαχανικά και τους καρπούς.
1. Δημιουργούν ένα υγιές εσωτερικό οικοσύστημα.
Οι ζυμωμένες τροφές παρέχουν τα φιλικά βακτήρια που αποκαθιστούν την χλωρίδα του εντέρου μας και είναι χρήσιμα για πάρα πολλές σωματικές λειτουργίες.

2. Οι ζυμωμένες τροφές είναι η νο1 στήριξη για το ανοσοποιητικό.
80 % του ανοσοποιητικού μας συστήματος βρίσκεται στο ιστό του λεμφικού συστήματος κατά μήκος του λεπτού και παχύ εντέρου. Τα σωστά βακτήρια που παίρνουμε από αυτές τις τροφές εξασφαλίζουν τη σωστή ισορροπία και την αντιμετώπιση παθογόνων μικροοργανισμών.
Καθώς γερνάμε η χλωρίδα στο έντερο μας αποδυναμώνεται και η ποιότητα του ανοσοποιητικού μας ελαττώνεται. Η χαρακτηριστική μυρωδιά των ηλικιωμένων ανθρώπων οφείλεται ακριβώς σε αυτή τη διαταραχή της εντερικής χλωρίδας. Τα προβιοτικά από τις ζυμωμένες τροφές είναι το κλειδί για την αντιστροφή αυτής της κατάστασης.

3. Οι ζυμωμένες τροφές λειτουργούν σαν αλχημιστές.
Τα βακτήρια από τα ζυμωμένα παράγουν στο έντερο μας βιταμίνες B που απορροφούνται φυσικά από το έντερο και βιταμίνη Κ που είναι σημαντική για την υγιή λειτουργία της καρδίας και του κυκλοφοριακού. Ακόμα η βιταμίνη Κ φαίνεται να σχετίζεται με την πρόληψη του καρκίνου.

4. Οι ζυμωμένες τροφές είναι ένα βήμα μετά τις ωμές τροφές.
Η ζύμωση των τροφών μετατρέπει τις ωμές τροφές σε ζωντανές παρέχοντας μας περισσότερα ένζυμα και θρεπτικά συστατικά.

5. Τα φιλικά βακτήρια μας αποτοξινώνουν.
Τα προβιοτικά έχουν δείξει με μελέτες να μας απαλλάσσουν από βαρέα μέταλλα, τοξίνες, λιπάσματα και αχώνευτες τροφές στα έντερα.

6. Οι ζυμωμένες τροφές μας βοηθούν να απαλλαγούμε από την επιθυμία για γλυκά.
Όταν κάποιος καταναλώνει συχνά ζυμωμένα έχει παρατηρηθεί πως δεν επιθυμεί τη γλυκιά γεύση από ένα διάστημα και μετά.

7. Καθυστερούν σημαντικά τη διαδικασία γήρανσης.
Με τα τόσα οφέλη στον οργανισμό μας και στο ανοσοποιητικό δεν είναι τυχαίο πως όσοι τα καταναλώνουν μαζί με μια δίαιτα χαμηλή σε σάκχαρα δείχνουν αρκετά νεώτεροι. Αυτό συμβαίνει ακόμα επίσης γιατί βοηθούν σημαντικά στη σωστή αφομοίωση των βιταμινών, μετάλλων και πρωτεϊνών μιας ικανότητας που όσο μεγαλώνουμε μειώνεται σημαντικά. Τα προβιοτικά μπορούν να διορθώσουν σε μεγάλο βαθμό αυτό το πρόβλημα.

Τα προβιοτικά του εμπορίου δεν είναι ικανά να μας παρέχουν όλες αυτά τα οφέλη και η μόνη λύση είναι ζυμώσουμε οι ίδιοι τα λαχανικά και τους καρπούς μας. Για να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα είναι καλό να προσθέτουμε στις ζυμώσεις μας έτοιμα προβιοτικά έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε την ύπαρξη ορισμένων στελεχών στο τελικό προϊόν. Στη περίπτωση που ζυμώνουμε καρπούς αυτό είναι απαραίτητο για να ξεκινήσει η ζύμωση.

Από λαχανικά μπορούμε πρακτικά να ζυμώσουμε τα πάντα αλλά η βάση θα πρέπει να είναι το λάχανο που περιέχει από μόνο του το βακτήριο Acidophillus και προκαλεί την ζύμωση. Όσο καιρό αφήνουμε τα λαχανικά να ζυμωθούν τόσα περισσότερα στελέχη από βακτήρια παράγονται.
Από τους καρπούς μπορούμε επίσης να ζυμώσουμε τα πάντα αλλά μόνο τα καθαρισμένα αμύγδαλα και μακαντέμια έχουν ωραία γεύση όταν ζυμωθούν, σαν αυτή του γιαουρτιού.
Στα αμύγδαλα και μακαντέμια μπορούμε να προσθέσουμε σκόνη από κεφίρ και να πετύχουμε ωμό βέγκαν κεφίρ. Ο μύκητας από κεφίρ παρέχει περισσότερα οφέλη στο ανοσοποιητικό από τα συνηθισμένα προβιοτικά.
Καταναλώστε τα ζυμωμένα λαχανικά καθημερινά σε συνδυασμό με λαχανικά και άγλυκα φρούτα και σε λίγο καιρό θα δείτε εντυπωσιακά αποτελέσματα!

Στα παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε πως ζυμώνουμε λαχανικά από τη Donna Gates, αυθεντία στις ζυμωμένες τροφές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή !!! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το blog έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή κάποια θεραπεία, συμβουλέψου έναν διατροφολόφο ή έναν ιατρό ή άλλον ειδικό υγείας.
Google+