ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΡΤΟΦΗ

ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2014

ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΑ ΗΛΕΚΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ

ΕΛΕΓΞΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΦΥΛΛΑΧΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΗΛΕΚΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΑΣ.

ΗΛΕΚΤΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ
Πώς να ελέγξετε το σπίτι και το γραφείο σας για ΗΜ.Π.
Πρόκειται για πολύ εύκολη διαδικασία με τη χρήση ενός μικρού φορητού ραδιοφώνου. Μπορείτε έτσι, να ελέγξετε το χώρο σας και να βεβαιωθείτε πως δεν δουλεύετε, κοιμάστε ή διαλογίζεστε σε ένα περιβάλλον μολυσμένο από ΗΜ.Π.
* Ρυθμίστε το ραδιόφωνο στα ΑΜ, αλλά όχι σε κάποιον συγκεκριμένο σταθμό. Θα ακούσετε έναν χαμηλό στατικό ήχο.
* Δυναμώστε την ένταση.
* Πλησιάστε μια ηλεκτρική συσκευή όπως έναν τηλεφωνητή, μια τηλεόραση, μια ηλεκτρική υποδοχή πρίζας.
* Αν ο ήχος, ο συριγμός δυναμώσει, αυτό δείχνει ότι υπάρχουν ηλεκτρομαγνητικά κύματα.

Πώς να ελαχιστοποιήσετε την έκθεση σας στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα.
Πάνω απ’ όλα, το μέρος που πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ελεύθερο ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων είναι ο χώρος που κοιμάστε. Η ώρα του ύπνου είναι αυτή κατά την οποία τα κύτταρα και η αύρα μας «επισκευάζονται» και η ζέστη και η ακτινοβολία μπορούν να επηρεάσουν πάρα πολύ αυτή τη ζωτικής σημασίας διεργασία. Θα πρέπει να ακολουθείτε τους παρακάτω χρυσούς κανόνες.
* Μην κοιμάστε κοντά σε κλιματιστικό μηχάνημα, ψυγείο
ή ηλεκτρικό θερμοσίφωνα (ακόμα και εάν η συσκευή βρίσκεται στην άλλη μεριά του τοίχου).
* Αν πρέπει να χρησιμοποιήσετε ηλεκτρική κουβέρτα, βεβαιωθείτε πως τη βγάλατε από την πρίζα πριν πέσετε για ύπνο.
* Τοποθετήστε το κρεβάτι σας μακριά από καλοριφέρ. Το μέταλλο τείνει να συγκεντρώνει τις επιπτώσεις των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων.
* Αποφύγετε τα ηλεκτρικά ρολόγια, τα ραδιόφωνα – ρολόγια και τις ηλεκτρικές τσαγιέρες δίπλα στο κρεβάτι σας. Συχνά βάζουμε τέτοιες συσκευές δίπλα στο προσκεφάλι μας και εκπέμπουν πολύ ισχυρά ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Το κεφάλι είναι το πιο ευαίσθητο στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα, γιατί περιλαμβάνει τους πιο εξειδικευμένους δέκτες ηλεκτρομαγνητικών πεδίων του σώματος – τον αμφιβληστροειδή των ματιών και τον επιφυσικό νευραδένα (επίφυση).
* Χρησιμοποιήστε ένα παραδοσιακό κουρδιστό ξυπνητήρι ή ένα ρολόι που δουλεύει με μπαταρίες.
* Αντισταθείτε στον πειρασμό της τηλεόρασης ή του υπολογιστή στο υπνοδωμάτιο σας. Τα υπνοδωμάτια θα έπρεπε να είναι για να κοιμόμαστε! Αν πρέπει να βάλετε ένα από τα δύο, βεβαιωθείτε πως έχετε βγάλει την πρίζα πριν πέσετε για ύπνο.
*Καλό είναι να πάρετε προφυλάξεις κατά των ήλεκτρομαγνητικών πεδίων στο γραφείο σας ή στον χώρο εργασίας σας (εάν είναι εφικτό). Στο βαθμό που μπορείτε φροντίστε να κάθεστε μακριά από μηχανήματα όπως φωτοτυπικά, φαξ κ.τ.λ. Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, βεβαιωθείτε ότι η οθόνη σας προστατεύει από τα πεδία αυτά.
* Μπορείτε επίσης να αγοράσετε ένα διαφανή χαλαζία (από κατάστημα κρυστάλλων) που μπορεί να αποτελέσει μια ιδιαίτερα αποτελεσματική προστασία κατά των επιβλαβών για την ενέργεια σας εκπομπών ακτινοβολίας. Μια φορά την εβδομάδα, μουλιάστε τον κρύσταλλο σε νερό με αλάτι για 24 ώρες και μετά ξεβγάλτε τον κάτω από το τρεχούμενο νερό της βρύσης.
* Επίσης, ιδανικά για αυτόν τον σκοπό είναι τα πορτοκαλί άλατα Ιμαλαϊων που κυκλοφορούν πλέον παντού. Υπάρχουν και κάποια φυτά που απορροφούν καλά κάποιες από τις αρνητικές επιπτώσεις των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων.
* Οι κάκτοι είναι πραγματικά καταπληκτικοί για το σκοπό αυτόν. Σίγουρα οι ειδικοί του Feng Shui θα διαφωνίσουν λέγοντας ότι ο κάκτος δεν πρέπει παραμένει σε εσωτερικό χώρο. Ωστόσο, ότι η ικανότητα τους να προστατεύουν από τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία είναι τέτοια που αξίζει τον κόπο να τα έχετε στο γραφείο σας. Μπορείτε, όμως, να δοκιμάσετε και κάποια άλλα φυτά που είναι επίσης αποτελεσματικά στην απορρόφηση των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων.
* Χλωρόφυτο (chlorophytum comosum)
* Σανσεβιέρια ή Φυτό της Πεθεράς (Sabsevieria trifasciata)
* Επίπρεμνο ή Χρυσαφένιος Πόθος (Epiprmnum aureum)
* Φυλλόδεντρο
ΤΑ ΦΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΑΣ. Φυσικά, το θεωρώ αυτονόητο (ελπίζω) ότι ποτέ δεν βάζετε το κινητό σας δίπλα στο αυτί σας και χρησιμοποιείτε πάντα ακουστικό με καλώδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή !!! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το blog έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή κάποια θεραπεία, συμβουλέψου έναν διατροφολόφο ή έναν ιατρό ή άλλον ειδικό υγείας.
Google+